اهانت به پیامبر(ص) ذات ستیزه جوی دشمنان اسلام را آشکار ساخت
کد خبر: 2773559
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

اهانت به پیامبر(ص) ذات ستیزه جوی دشمنان اسلام را آشکار ساخت

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: چنین اعمال وقیحانه ای علیه پیامبر (ص) و اسلام، ذات ستیزه جویی دشمنان اسلام را بر همگان آشکار ساخت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در حاشیه تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلام رشت ضمن محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)، گفت: طی هفته های اخیر اقدامات صورت گرفته توسط سرویس های اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی غرب سبب شد تا بار دیگر کشورهای اروپایی شاهد ادامه پروژه اسلام هراسی در این قاره باشند و این بار فرانسه به عنوان مدعی دموکراسی، آرمان و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان سراسر جهان را زیر پا گذاشت و با توهین به ساحت  پیامبر بزرگ اسلام(ص)، خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت.

حجت الاسلام میرابراهیمی، ادامه داد: مسلمانان به عنوان ثمره درخت اسلام باید از ریشه این درخت که همانا رسول الله (ص)، قرآن و وحدت امت مسلمان هستند با جان و دل و به نحو احسن حفاظت و پاسداری کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با برشمردن صفات نیکوی پیامبر عظیم الشان اسلام، تصریح کرد: پیامبر گرانقدر اسلام(ص)، منشاء اقتدار و عزت مسلمانان است. حضرت محمد(ص)، همه را به صلح و برادری در سایه‌ عدالت و رعایت حقوق یکدیگر فراخوانده اند و بر همگان معلوم است که امروز برای رسیدن به سعادت، راهی جز تأسی به سیره ایشان برای بشریت وجود ندارد.

این مقام مسئول، یادآور شد: در شرایطی که اسلام با حفظ حرمت سایر ادیان، خواستار حاکم شدن اصول اخلاقی بر بشریت است، چنین اعمال وقیحانه ای علیه پیامبر(ص) و اسلام، ذات ستیزه جویی دشمنان اسلام را بر همگان آشکار  ساخت. در شرایطی که سردمداران غرب با موج اسلام خواهی در میان مردم خود مواجه هستند اینگونه اقدامات نه تنها از گرایش مردم به اسلام نخواهد کاست بلکه به تمایلات آنان برای آشنایی با معارف ناب اسلام خواهد افزود.

در پایان، تجمع‌کنندگان، با قرائت بیانیه و با سر دادن شعارهای صلعلی محمد و آل محمد، نبی ما برتر است، دشمن او ابتر است، مرگ بر استکبار جهانی، خشم و انزجار خود را از این اقدام شرم آور نشریه فرانسوی اعلام کردند.

captcha